Contact opnemen
Hieronder vind je de antwoorden op veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, of heb je een geweldig idee en wil je gewoon even vragen of wij je kunnen helpen?:) Neem dan gerust contact met ons op!
E-mail: hallo@dirkentimmer.nl
Whatsapp: +31(0)6-13927197
Telefoon: +31(0)613927197
Veel gestelde vragen
Hoe kan ik bestellen en betalen?
Via de webshop kun je een product uitkiezen en bestellen. Wil je vooraf advies, heb je vragen, of wil je bijvoorbeeld een proefontwerp vóórdat je gaat bestellen? Dan is dat geen probleem. Via de Vragen-knop rechtsonder op de website kun je 7 dagen per week je vraag aan ons stellen. Betalen kan in de webshop met iDEAL en met Bancontact
Wat zijn de bezorgkosten?
In heel Nederland en België wordt je bestelling thuisbezorgd voor maar 2,95! Het maakt daarbij niet uit welk product je hebt besteld, zelfs niet als je eikenhouten bierkratjes hebt besteld voor alle inwoners van Breda:)
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Bij elk product staat de levertijd vermeld op de productpagina. Deze kan per product verschillen en staat altijd netjes aangegeven. Het maken van een compleet kinderbed op maat neemt nou eenmaal wat meer werk in beslag dan bijvoorbeeld een borrelplankje:) Alle producten in onze webshop heb je in ieder geval binnen een paar dagen in huis, ongekend snel voor handgemaakte houten artikelen!
Kan ik ook kiezen voor zelf ophalen?
Ja, je kunt ook kiezen om je bestelling zelf op te halen in Hoeven (N-B). Je bent dan niet afhankelijk van bezorgdiensten, en hebt je bestelling dus ook sneller in huis. Kies je voor zelf ophalen? Dan leggen we je bestelling klaar op de dag die je ziet bij afrekenen (bijvoorbeeld “vandaag besteld, 10 juli in huis”) en kun je het op die dag ophalen tussen 8:00 en 18:00.
Tip: woon je wat verder weg? Je kunt ook kiezen voor verzending en zelf ophalen bij een PostNL-punt. Slim, wanneer het bijvoorbeeld gaat om een cadeautje voor iemand bij jou in huis.
Hoe lang blijft een pakket op een PostNL-locatie liggen?
Heb je gekozen voor zelf ophalen bij een PostNL-punt? Dan kan je je pakketje binnen een week ophalen op het gekozen PostNL-punt (zie spelregels PostNL). Uiteraard krijg je netjes een e-mail zodra je bestelling is verzonden én zodra het pakket voor je klaar ligt, zodat je je bestelling niet hoeft te missen. Is het pakket na een week niet opgehaald? Dan stuurt PostNL het automatisch terug naar ons. Wil je het pakket daarna opnieuw verstuurd hebben, dan brengen we hiervoor de kosten in rekening die wij daarvoor extra moeten maken: 7,95.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Een gepersonaliseerd product is natuurlijk niet meer door ons verder te verkopen, want de kans dat er bijvoorbeeld nog een bruidspaar met dezelfde namen op dezelfde dag trouwt is vrij klein:) Maar, is het product niet naar wens, hebben we onverhoopt jouw wensen niet goed begrepen of ben je gewoon echt niet tevreden? Laat het ons dan weten, dan denken we mee over een oplossing. Dat is geen loze belofte, kijk maar naar wat klanten over ons zeggen.
Net als elke winkel hebben wij trouwens ook netjes algemene voorwaarden opgesteld, deze vind je hier.